Угода про надання послуг Інтернет-магазином dometic-waeco.com.ua

 Основні поняття

 Користувач - фізична особа, відвідувач Сайту, що приймає умови цієї Угоди і який бажає розмістити Замовлення на сайті.

 Покупець - Користувач, що розмістив Замовлення на сайті.

 Продавець - dometic-waeco.

 Інтернет-магазин - Інтернет-сайт, що належить Продавцю, розташований в мережі інтернет за адресою dometic-waeco.com.ua, де представлені Товари, пропоновані Продавцем для придбання, а також умови оплати і доставки Товарів Покупцям.

 Сайт - dometic-waeco.com.ua

 Товар - автотовари і аксесуари, представлені до продажу на Сайті Продавця.

 Замовлення - належним чином оформлений запит Покупця на придбання і доставку за вказаною Покупцем адресою / за допомогою самовивозу Товарів, обраних на Сайті.

 1. Загальні положення:

 1.1.  Продавець здійснює продаж Товарів через Інтернет-магазин за адресою.

 1.2.  Замовляючи Товари через Інтернет-магазин, Користувач погоджується з умовами продажу Товарів, викладеними нижче (далі - Умови продажу товарів).  У випадку незгоди з цими Угодою (далі - Угода) Користувач зобов'язаний негайно припинити використання сервісу і покинути сайт.

 1.3.  Ці Умови продажу товарів, а також інформація про товар, представлена ​​на Сайті, є публічною офертою.

 1.4.  Користувач погоджується з Умовами продажу товарів шляхом проставлення відмітки в графі «З цими умовами згоден» при оформленні Замовлення.

 1.5.  Угода може бути змінена Продавцем в односторонньому порядку без повідомлення Користувача / Покупця.  Нова редакція Угоди вступає в силу після закінчення 10 (Десяти) календарних днів з моменту її опублікування на Сайті, якщо інше не передбачено умовами цієї Угоди.

 1.6.  Угода набуває чинності з моменту відправки Покупцеві Продавцем електронного підтвердження прийняття Замовлення при оформленні Покупцем Замовлення без авторизації на Сайті, а також з моменту прийняття від Покупця Замовлення по телефону 0-800-210-608 або з моменту реєстрації Користувача на Сайті.

 2. Предмет Угоди:

 2.1.  Предметом цієї Угоди є надання можливості Користувачеві купувати для особистих, сімейних, домашніх і інших потреб, не пов'язаних із здійсненням підприємницької діяльності, Товари, представлені в каталозі Інтернет-магазину за адресою

 2.2.  Дана Угода поширюється на всі види Товарів і послуг, представлених на Сайті, поки такі пропозиції з описом присутні в каталозі Інтернет-магазину.

 3. Підписка і реєстрація на Сайті:

 3.1.  Підписка і реєстрація на Сайті здійснюється за адресою dometic-waeco.com.ua/my-account/

 3.2.  Підписка і реєстрація на Сайті не є обов'язковою для оформлення Замовлення.

 3.3.  Продавець не несе відповідальності за точність і правильність інформації, що надається Користувачем при підписці і реєстрації.

 3.4.  Користувач зобов'язується не повідомляти третім особам логін і пароль, вказані Користувачем при реєстрації.  У разі виникнення у Користувача підозр щодо безпеки його логіна і пароля або можливості їх несанкціонованого використання третіми особами, Користувач зобов'язується негайно повідомити про це Продавця, направивши відповідний електронний лист за адресою: sales@dometic-waeco.com.ua

 3.5 Оформлюючи підписку на Сайті, ви погоджуєтеся надати достовірну і точну інформацію про себе і своїх контактних даних.

 3.6 У результаті підписки, ви отримуєте повідомлення на вказану адресу email, а Прета залишає за собою право посилати такі повідомлення на зазначені email адреси час від часу.  Дані повідомлення можуть включати інформацію від оновлення та новини Сайту;  інформацію про акції;  адміністративні оголошення;  спеціальні запити і інші повідомлення.  Передплатники можуть відмовитися від даних повідомлень по переходу з посилання будь-якого такого листа.

 4. Товар та порядок здійснення покупки:

 4.1.  Супроводжуючі Товар фотографії є ​​простими ілюстраціями до нього і можуть відрізнятися від фактичного зовнішнього вигляду Товару.  Супроводжуючі Товар опису / характеристики не претендують на вичерпну інформативність і можуть містити друкарські помилки.  Для уточнення інформації по Товару Покупець повинен звернутися в Службу підтримки клієнтів.

 4.2.  У разі відсутності замовлених Покупцем Товарів на складі Продавця, останній має право виключити вказаний Товар із Замовлення / анулювати Замовлення Покупця, повідомивши про це Покупця шляхом направлення відповідного електронного повідомлення на адресу, вказану Покупцем при реєстрації (або дзвінком оператора Call-центру Продавця).

 4.3.  У разі анулювання повністю або частково передплаченого Замовлення вартість анульованого Товару повертається Продавцем Покупцю способом, яким Товар був оплачений.

 4.4.  Продавець має право анулювати Замовлення Покупця, що включають в себе Товари, від яких раніше Покупець відмовився 5 і більше разів, вказавши причини, не пов'язані з наявність